كتاب ساختمان هليكوپتر


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 24 آبان 1392
بازدید : 1243
نویسنده : زهرا ارژنگي

كتاب ساختمان هليكوپتر

 

قيمت: 400/000 هزار ريال

 

این کتاب در هشتصد صفحه و سه فصل تنظیم گشته و جزئیات سه شاخصه اصلی هلیکوپتر را مورد بحث و بررسی قرار می دهد که عبارتند از: فريم هلیکوپتر بعنوان شاكله اصلی هر هلیکوپتر، مکانیزمهای پروازی و نقش فرامين در هلیکوپتر و آخرین مبحث آن نیز که در فصل سوم كتاب قرار گرفته مکانیزمهای انتقال قدرت می باشد. این کتاب به جزئیات بیشتر پرداخته و سعی نموده اشاره ای به قطعات متشکله این مکانیزمها و مجموعه ها داشته باشد . این کتاب نیز جزء کتابهای پایه بوده و کلیه ی رشته ها و گرایش ها ضروری است که این کتاب را مطالعه و در دوره قرار دهند.

اين كتاب از اين بابت به عنوان يك كتاب پايه معرفي مي شود كه در بر گيرنده جزئيات ساختمان هليكوپتر بوده و مي تواند خواننده را با جزئيات ريز و بيشتري آگاه نمايد. يك هليكوپتر از ميليونها قطعه ريز و درشت شكل گرفته و هر قطعه و يا سيستم نيز در عملكرد هليكوپتر نقش خاص و ويژه اي دارد لذا يك شخص به عنوان دست اندر كار هليكوپتر بايد با برخي از اين جزئيات آگاه گشته تا با ديد بهتر و كاملي قادر به ادامه اين تخصص باشد.

امروزه با عرصه ورود كامپيوترهاي پيشرفته در باب طراحي و گسترش صنعت هليكوپتر طرحهاي بيشتري ارائه گشته كه اين ضرورت را مي طلبد تا در آينده كليه اين طرحها و ابداعات كه موجبات رشد و ارتقاء هليكوپتر گشته در اينگونه كتابها بيشتر منعكس گردد تا علاقمندان بتوانند به معلومات بيشتري دسترسي داشته و احتياجات خود را بر مبناي اينگونه كتب پايه برطرف نمايند.

لذا پيشنهاد اين مجموعه به علاقمندان همواره اين بوده جهت سرعت بخشيدن به رشد و پيشرفت خود همواره منابع بيشتري را مطالعه كرده و منابع و مراجع را به طور كامل در اختيار داشته و آموزش ببينند.

جهت تهيه كتاب با شماره هاي 09153582271 و 09158082258 تماس بگيريد.

و يا با ايميل iran_helicopter@yahoo.com  مكاتبه نماييد.

توجه:

پس از انتخاب كتابهاي مورد نياز خود مبلغ قيد شده را مي توانيد از طريق شماره كارت و يا شماره حسابهاي زير پرداخت نموده و مراتب را اطلاع رساني نماييد تا كتابهاي درخواستي براي شما ارسال گردد.

شمارة حساب 0303066895002 سيبا بانك ملي

شمارة كارت عابر بانك ملي 6017-2307- 9918- 6037

شمارة كارت عابر بانك صادرات 5134-5915- 6911- 6037

بنام علي اكبر اخگري دبير جامعه هليكوپتري ايران

 

 




:: موضوعات مرتبط: , , , , , ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


به وب سایت جامعه هليكوپتري ايران Iranian Helicopter Society خوش آمدید. اميدواريم مطالب قرار داده شده در اين وب سايت بتواند بخشي از نياز شما را پاسخگو باشد.

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 15
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 958
بازدید کل : 63619
تعداد مطالب : 167
تعداد نظرات : 80
تعداد آنلاین : 2

RSS

Powered By
loxblog.Com